tisdag 4 december 2012

More Snow !!!

Upp och hoppa jobba, jobba det har minsann snöat hela dagen plocka läkemedel , lite infattning sen lite pack på det han inte bli färdiga men jag kunde inte jobba över för att jag hade tänkt besiktiga min bil men jag kunde vänta 3 veckor till och då gör jag minsann det fick lappar om att beställa tid på bilprovning i höstas men vart de blev av det kan jag nu undra och carspect finns i princip bredvid min arbets plats , hämtade Zack vid stationen han hade varit i Kristianstad hela dagen på sitt nya gymnasium och hälsat på och var hur lycklig som helst när han kom hem och det var ju skönt igår var han inte lika lycklig . Skotta bort skitet när jag kom hem Zack och jag hjälptes åt gick på ett naffs så nu är det vitt överallt och vill inte ha mer nu tack ok !!!!!! nu väntar massor av plock stökiga barn har jag gott om och jag tror minsann att tomten ser era lat maskar så det lutar nu åt toma jul strumpor och mer på bank kontot till mamma !!!! sen skall denna trötta mamma inte göra så mycket mer över tid imorgon bitti 06.30 skall vi infinna oss på plats om jag nu orkar imorgon när klockan ringer 

Hej min Lars hoppas att du har det fint i himlen miss u //D

Inga kommentarer: