söndag 16 december 2012

Moa´s Lungor har kommit !!

Igår var  första gången på flera veckor som jag inte spenderade en lördag med min P han hade väll att göra och jag väntar på ett besök idag jag sov kollade på film och bara tog det lugnt och vid 7 tiden igår kväll fick jag ett sms att ambulansen var på väg att hämta Moa och köra dem till flygplatsen för att sedan mot Göteborg och Sahlgrenska jag grät oavbrutet i säkert en halv timme gud vad lycklig jag var finaste lilla Moa 15 år gammal skulle nu få sin chans att överleva och alla mina känslor som jag har inom mig bubblade upp minns den lyckan som om det var igår och kände så otroligt mycket för donator familjen som skänkte dessa vackra samtidigt som deras anhörig skulle lämna jorden och i detta fallet var det säkert ett barn jag har sovit oroligt hela natten kollat telefonen om några nya upp dateringar Lotta skrev på Facebook att det kunde ta mellan 8-15 timmar en dubbel lungtransplantation ta sin tid. Minns att de sa till mig när Lars rullades ut ifrån TIVA mot OP att det kunde ta mellan 18-36 timmar och de ringde efter 19 timmar sen fick jag vänta i anhörig rummet på TIVA länge kändes det som innan kirurgen kom in och talade om hur allt hade gått när jag äntligen fick se min Lars ett litet tag då bestämde de att han behövde in igen och igen mm 4 op på 48 timmar jag var ett vrak och jag hoppas verkligen att det skall vara lättare för älskade Moa så nu går våra böner till finaste Moa ge henne och hennes familj styrka att denna otroligt farliga operation kommer att bli jätte bra all kärlek & ljus skíckar jag till dig fina Moa .

Hej min Lars tack för att du är Moas skydds ängel hon behöver all skydd hon kan få minns vår resa som om det var igår och som jag har skrivit innan alla som väntar , får och skänker organ är mina hjältar puss & kram Delicia


 http://cfmamma.bloggplatsen.se/ läs gärna Moas mammas blogg om deras resa 

Inga kommentarer: