måndag 24 december 2012

Merry Christmas !!



Underbart lille Julafton igår hos de bästa vännerna på Jorden tack för att ni bjöd oss till ert Jul firande massor av mat , snapps , godis och allt annat som gör julen underbar vi hade en jätte trevlig kväll och Mr P fick köra i snö stormen för att jag snappsade med de andra och det har jag aldrig gjort innan trevligt ännu en grej att bocka av på att göra listan . Zack och Joel stannade kvar i Osby så det var bara Hannah som följde med hem och alla deckade magarna fulla av mat och sov gott . Mr P åkte hem för en stund sen denna mannen gör mig så otroligt lycklig jag är kär och alldeles galen och älskar denna tillstånd tänk att denna änkan kunde få såna underbara känslor och bara kunna säga att det I´m in love and I´m loving it ...

Jag önskar er alla en underbar Jul med era nära och kära ta hand om varandra , va rädda om varandra och störst av allt va tacksam att ni har varandra ....

Hej min ängel man kan inget annat än att sakna dig ,Mr P var med och firade Jul och jag vet att han hade en trevlig kväll och det är nog inte lätt för honom att komma ny till såna här tillställningar men han fixade det bra denna ungkarl hahaha !! ha en underbar jul i himlen min fina xoxo Delicia 











Inga kommentarer: