söndag 23 december 2012

Lille Jul .........

Vaknade nyss med ett leende om läpparna skall jobba ett par timmar sen skall jag träffa min finaste Mr P sen skall vi mot Osby och ha en underbar dag med vår xtra familj denna dagen kan bara bli underbar på alla sätt jag är så lycklig och jag tackar kära Universum för är livet är så snällt mot mig jag förtjänar detta efter alla sorg som har funnits min väg ....
Min största julklapp i år är att älskade Moa fick sina lungor förra helgen total lycka att denna vackra flickan har fått ett nytt liv och firar Jul med att kunna andas med sin lika underbara familj Merry Christmas 2 you all with lot´s of love from me ..
Min andra klapp är en återbuds tid till mig skall operas om ca 2 veckor mitt nya hälsosamma liv är på väg med stormsteg Tack kan jag bara säga ..
Min 3e klapp är att idag får jag krama min fina P som jag har längtat efter honom.
Jag är en lyckligt lottad kvinna med så mycket kärlek och lycka i mitt liv .

God Jul min ängel hälsa alla i himlen hoppas att ni har en fin dag xoxo Delicia

Love & Light <3

Inga kommentarer: