söndag 30 december 2012

Happy,happy .......................

Nyss vaknat har inte sovit så värst mycket trött som attan men vad gör det när man är så lycklig att jag får nästan nypa mig själv så att jag vet jag inte drömmer jag sover med ett leende om läpparna och vaknar på samma sätt , hur kan det vara så här underbart och ibland kan jag oxå undra om denna lyckan kommer att ta slut kan bara hoppas och be att det är nu här för att stanna . Jag har i hela mitt liv blivit psykiskt & fysiskt misshandlad av alla i min närvaro och frågade Gud många gånger varför men fick aldrig några svar Lars kom in i mitt liv som en underbar gåva han behandlade mig med respekt och gjorde mig aldrig illa jag som nästan trodde att det var normalt att få en örfil eller en otäck kommentar och i 20 år dyrkade denna mannen marken jag gick på och när han rycktes ifrån mig då kändes det som om jag förtjänade mitt straff , aldrig har jag varit bitter på livet och alltid glad och positiv fast man kan tro att det skulle vara mer normalt att vara det .......... åter igen har jag träffat en fin man som har lite svårt att öppna sig men han kommer varje helg och är så snäll mot mig på så sätt visar han sina känslor det räcker för mig jag är så lycklig vi har det så mysigt och jag är åter så tacksam för att våra vägar har mötts vackra Mr P åter har livet skickat mig en snäll man jag förtjänar att vara lycklig jag förtjänar att ha underbara människor i mitt liv jag är en fin människa med ett vackert hjärta och alla som har misshandlat min själ förtjänade inte mig Tack universum för mitt liv och allt underbart i det tack för den finaste skydds ängel som finns jag är så lyckligt lottad och ler varje dag av tacksamhet , jag vet nu att min uppgift på jorden är att sprida kärlek & ljus och lycka underbart jobb va ??? 
Jag skall snart iväg och jobba fast jag hade hellre varit hemma och väntat på min prins att komma men pengar behöver jag iväg och handla lite kattsand innan jag börja jobba så att jag kan direkt hoppa i duschen när jag kommer hem så att jag inte förlorar en sekund av min tid med finaste vilken lyx det är att ha en famn att krypa upp i ett par mjuka läppar att kyssa vara evigt tacksamma för det ni har alla där ute jag önskar er alla en underbar dag kärlek & ljus , puss & kram Delicia 

Inga kommentarer: