måndag 31 december 2012

forts... New years eve !!!

Ätit god mat kollat på rolig film nu inväntar vi det magiska året vi har framför oss Mr P vilar i soffan skall hämta Zack inatt jag just duschat och Joel spelar och laddar själv att hem till Emil och smälla de smällarna vi hittade i skåpet ifrån 2 år tillbaka . Jag är så lycklig vi har det så bra barnen och jag och imorgon skall jag börja på flytande kost och denna operation närmar sig med stora steg jag är redo lite orolig på hur allting skall fungera efteråt men det kommer att bli bra känner jag ju innerst inne längtar att köpa kläder och känna mig vacker så härligt det skall bli ...
Mr P och jag kommer lite närmre varandra varje gång vi träffas lite läckert att det blir mer vi samtal ( framtid ) kul att spåna lite mysigt fan jag har en kille hahaha!!! 
Jag vill tacka alla mina underbara vänner som finns i mtt liv jag älskar er och hade inte klarat av allt utan att ni funnits vid min sida jag önskar er all kärlek & ljus till er alla Love you <3 
Hej min man i himlen ja du saknas varje dag men du är ett vackert minne för oss alla jag tackar för vårt liv tillsammans och jag hoppas att du har det underbart i himlen xoxo Delicia 

Inga kommentarer: