fredag 21 december 2012

Dan före dan före dan före doppare dagen !!

It´s Friday wonderful Friday inget att göra pi så tråkigt hellre har jag lite att bita i men då tog man komp 13.15 hur gott som helst Zack får jobba tills 15.45 han behöver ju pengarna sen får han vila tills torsdag nästa vecka . Idag fick jag min kallelse till op minsann häftigt inte många veckor kvar kan jag ju säga själv har jag tagit semester 7-8/ 1 så att jag kan förbereda med handling och tvättning innan jag blir inlagd kanske inte är så pigg att fixa här hemma första dagarna .. Missing my Mr P men skall sova , städa och pyssla lite och det görs inte när han är här hemma kan jag säga så jag får vänta tills på Söndag att se min finaste ... nu ta det lugnt inte mycket skall göras idag ha det bäst alla 

Inga kommentarer: