tisdag 11 december 2012

Cold outside but love in my heart ....

Upp med tuppen kallt i huset och då är det oxå kallt ute hopp i duschen svälja kaffet och en kall promenad till jobbet såg på schemat att jag skulle utbilda en i sjukhus plocket fick lite panik va !!! vi har ju så mycket att göra får inte ihop detta men det gick bra hatta fram och tillbaka på efter middagen mellan livs och läkemedel och dagen tog äntligen slut undrar om jag skall skotta fram bilen hade behövt handla men ligger ju gott under mitt täcke så vi får kanske vara utan mjölk tills imorgon , jag är totalt förälskade i denna underbara Mr P jag kan inte tänka på något annat helt otroligt galet och helt underbart livet är så mycket enklare att leva när man är kär och totalt galen <3 ...... Snart ut i köket och kolla vad som finns i frysen hungrig som attan sen pysa lite framför tvn innan det blir dax att sova . Jag fick föresten höra att min Vän som fick nya lungor lever och mår bra hon har ett dubbel namn eller ett mellan namn och därför hittades hon inte enormt skönt skall jag säga fick lite små panik när jag inte hittade henne på sjukhuset igår Kärlek & Ljus till dig vackraste vän hoppas att du är uppe och springer snart Kram Delicia..

Hej Min ängel hoppas att du har det bäst i himlen kram din Delicia..

Inga kommentarer: