torsdag 27 december 2012

coffee & kisses


Jobbe dag usch vill inte men det är bara för 2 dagar sen jobbar jag lite på söndag sen ledig ett par dagar igen jag jobbade inte över idag träff med finaste mot Höör styrde jag forden saknar så jätte mycket hoppas att de på jobbet inte behövde stanna så jätte länge ... Träffade Mr P bror en ganska stor kopia av Anders Timell bor i USA och är på visit i Sverige ett par veckor till .. Såg när jag körde hem att det var full måne nu förstår jag varför jag är lite xtra galen i min P jag är jätte känslig när det är full måne hahaha  , träff bestämdes igen till nyårs afton men kan bara hoppas att han kommer på Söndag vill ju ha lite mer tid med min vackra . Det börja att närma sig nu snart blir op börjar att bli lite nervös jag vill verkligen av hela mitt hjärta gå ner i vikt men jag vill inte bli ett ben rangel måste prata med dietisten hur man skall lägga upp ett sunt vikt nedgång detta kommer att gå bra det har jag känt sedan dag ett underbart att kunna titta sig i spegeln och gilla det man ser åh vad jag längtar ... nej nu e jag trött skall sova strax jobb imorgon och nu tycker jag att ni skall läsa om Moa min hjälte hon har varit ute och gått och hälsat på Johannes villan underbart fantastiskt jag är så stolt över dig vackra Moa 

www.cfmamma.bloggplatsen.se 

Inga kommentarer: