tisdag 18 december 2012

72 hours until It´s Friday

Uppe innan tuppen övertid på jobbet längtar förtvivlat till lite ledighet så trött på att jobba hade varit underbart att ha bank konot full av pengar så att man kunde njuta av sitt liv istället för att slava för skit pengar , lite underbara nyheter finaste Moa har flyttats ifrån TIVA bara dagar efter Transplantation hon är nu på TP Centrum lyckan är total denna underbara flicka fick en dubbel lungtransplantation natten mellan lördag och söndag du är min hjälte Moa minns så hur vi längtade över den magiska gången från TIVA till TP Centrum men som det kan gå vi har våra vackra minnen av Lars och de gjorde allt för att han skulle överleva och det kommer vi att vara tacksamma resten av våra liv utan tvekan så nu kan jag bara tycka att det är fantastiskt underbart varje gång detta fantastiska händer byta ut sjuka organ och in med friska helt otroligt vacker och jag är så tacksam att vi fick vara med på denna resan och nu är det lika underbart att följa mina vänner som har fått nytt liv kärlek & ljus till er ALLA ni vet vem ni är <3 <3 
Nu skall jag inte göra ett smack vila mig i form så att jag orka jobba resten av veckan .

Hej min Lars ha det bäst i himlen du är saknad 


http://cfmamma.bloggplatsen.se/  MOAS RESA !!!!!

Inga kommentarer: