tisdag 25 december 2012

25/12 -2012

Vaknade ganska tidigt för en ledig dag men idag har jag en helt orörd dag framför mig med film , sömn handla lite sen lite tvätt kan inte bli mycket bättre känner total lycka i mitt hjärta och själ och är så tacksam att jag har kunnat förvandla min depression till denna lyckan . Pratade med min mamma igår vi har inte alls mycket kontakt med varandra och det är mitt val hon ifråga satte min relation till Mr P hur kan en sån snygg välutbildad man som kan få vem han vill , ta mig inte fel nu Delicia du är en attraktiv kvinna men du vet fastna för dig jag vet att hon syftade på min vikt och nu vet jag varför min mamma är inte är i mitt liv för fullt . Ja mamma jag är över viktig men inte för länge till det vet du inte och ja män kan tycka att jag är en vacker person och det är jag mitt hjärta är full av kärlek och jag är en otroligt vacker kvinna varför kan du inte se det och varför har du aldrig sett mig för den jag är ???? Jag flyttade hemifrån när jag var 17 år och fick klara av livets käft smällar en efter en jag träffade en lika vacker man och delade 20 år av mitt liv med honom han dog i mina armar jag begravde honom sen bar hans urna och placerade den själv i jorden jag har varit så låg och ledsen som man kan tänka sig och nu har jag kommit ovanför ytan och har hittat kärlek igen vi tar en dag i sänder våra möten är fantastiska och ingen vet hur länge det kommer att vara men det vet ju ingen eller hur????döden tog min Lars livet visade mig tillbaka och Mr P kom in i mitt liv just när jag behövde och var mogen att ta emot tack universum tack jag är så lycklig ..


Hej min Lars ja mamma är lika tokig som vanligt varför gör hon så här gång på gång nu vet jag varför jag förbjöd henne att komma till din begravning jag ville inte att din vackra dag skulle annat än en vacker minne ha det bäst i himlen hälsa alla xoxo Delicia

Inga kommentarer: