lördag 15 december 2012

2 år sen idag ....

För två år sen idag var vi på Glentons mästare möte med grabbarna typ SM för brottare av den yngre sorten chansen på medalj var stor för i alla fall en av våra grabbar snö och halt det var det vi halkade dit fast våra hjärtan var på andra håll Lars var på Sahlgrenska i Göteborg och slogs för sitt liv väntade tappert på att dessa organ som tydligen hade så svårt att hitta oss . Denna 2 dagars tävling fick kortas ner till en dag för Joel och han slutade på en 8e plats Zack stannade kvar en dag till och skulle kämpa på en pall plats men slutade 4a vilket är helt underbart under våra omständigheter , Joel och jag packade på 5 minuter tog taxi till stationen och direkt tåg till Göteborg och direkt upp till TIVA där fina Lars var kopplade till sin ECMO och respirator de viktiga apparater som höll min man i liv de sista 2 månader av hans liv någon jul stämning fanns inte och det enda alla önskade sig i julklapp var en vänster lunga och en lever vi var så tacksamma att han levde och det var det enda som var viktigt . Jag har inte glömt dig min Lars fast jag har gått vidare med mitt liv du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta och jag tackar dig att du kämpade så tappert att komma tillbaka till din familj din Delicia för alltid 

Inga kommentarer: