onsdag 12 december 2012

12/12-2012 ................?????

Vaknade innan klockan redo för en ny härlig dag alla dagar är så härliga nu när min Mr P finns med i bilden kan knappast tänka på något annat än våra fina möten som är så helt underbara undrar om känslan av kärlek är annorlunda när man är äldre eller är detta samma känslor som man hade en gång i månaden som tonåring ??? Nej det tror jag inte det är bättre när man är äldre jag tror inte att jag visste vad kärlek var riktigt när jag var yngre , jag är så lycklig och vill aldrig att denna känsla kommer att försvinna ........................................ Ja arbetsdagen tog slut tack gode gud packade sjukhus hela dagen och direkt efter jobbet mot Netto slut över allt i mitt hus och jag vågade inte köra efter jag hade kommit hem i Måndags och igår orkade jag inte så idag fick det bli pepparkakor , mögel ost och julmust inhandlades till Fredagens glögg träff med brudarna skall snart ner och hitta min fina röda porriga gran och en och en annan jul duk på borden sen är det i princip klart gött gött .... 
Lusse vaka ikväll Zack skall ha party innan Björket och jag skall köra dit grabbarna men de får ta sig hem själva jag jobbar imorgon , Alla som känner mig vet att jag leker alltid med siffror adderar en galen sak som jag har gjort sen jag var barn T.ex Lars kom på TP listan 21/10-2010 och dog 1/2-2011 Hmmmm bara ettor och tvåor och idag är de 12/12-2012 oxå bara ettor och tvåor jag hade date men Mr P 20-21/ 10- 2012 <3 oxå bara ettor och tvåor ja vi får väll se vad som kommer att hända idag kanske inget men jag har lite nojja med siffror och hur jag tänker på dem ...... ytterliga tecken på att jag är ju lite galen hahahahahaha!!!!

Hej min Lars hoppas att ni har det super varmt i himlen för att jag minns hur du hatade kyla hoppas att allt är bra miss you Delicia

Inga kommentarer: