torsdag 1 november 2012

Trick R Treat !!

Vaknade vrål tidigt pigg som en mört livet leker och jag är med i leken började jobba tidigare idag och efter jobbet mot Höör finaste Mr P har kommit hem och som jag längtade att se denna fina man han gör mig pirrig i magen busig som en tonåring och vi har det trevligt tillsammans och jag tänker att njuta så länge det varar och på lördag kommer han hem till mig och träffar mina barn , katter och damm råttor skall bara försöka hitta på något gott att bjuda på lax , kyckling ja jag får nog kolla lite recept på nätet  eller om någon har något gott tips gärna ...

Hej min Lars idag har du varit borta i 21 månader helt ofattbart måste jag bara säga skall till graven imorgon och tända lite fler ljus som du ser har jag träffat en flört tror att du har varit med och valt honom till mig och jag är nöjd med valet han är snäll, trevlig vi har trevligt när vi träffas lite märkligt att träffa en annan person när jag har varit med dig i över 20 år känns lite bättre nu än första daten , tack för att du har funnits min underbara 

Inga kommentarer: