söndag 4 november 2012

Sunday Dinner !!

Idag är ingen vanlig dag det är Söndag och Mr P kommer på middag lite spännande skall det bli träffa min barn och se hur vi bor på schemat blir det middag & film mys  lite märkligt dock att ta in en ny man i vårt hus men någon gång får ju även det hända , så spännande med denna Mr P vi vet inte vart det kommer att gå ta en dag i taget och trivs är nog enda sättet att göra antar jag fast jag hade velat veta om han kommer att stanna i Sverige eller sticker han nästa vecka på ny aventyr ?? 
Om han ite hade gillat mig hade han nog inte varit kvar i bilden för att umgås med någon man inte tycker är spännande det gör man inte eller ?? jag har tusen frågor ivrig som en tonåring får jag lugnt vänta på svaren som livet har för mig som sagt det var ett tag som jag blev uppvaktad ................

Hej min Lars din tokiga fru busar för fullt och tycker att detta är jätte spännande Mr P är smart , trevlig , berest , snäll och vi har kul tillsammans och barnen tycker att det är kul att jag träffar någon bara han är snäll mot mig hade de som krav och det är han tack för att du har funnits i mitt liv underbara saknar dig otroligt din Delicia 

Inga kommentarer: