torsdag 29 november 2012

Snart helg igen Underbart !!!

Vaknade tidigt fast jag inte börja jobba förrän 8:45 gott att ta det lugnt dricka sitt kaffe och titta lite Vakna med the voice , Joel sjuk idag jätte hög feber så han får vara hemma och kurera sig mot jobbet jobba så kallad kväll och jobbade över en kvart men men nu är jag hemma lite trött som man kan bli så här på kvällen skall försöka hinna med en maskin tvätt och vänta på ett svar ifrån P 24 eller 48 timmar hmmmmmm kan bara hoppas på det större antalet timmar men men vi får se !!!! Imorgon är det FREDAG hoppas hoppas att jag kan kompa ut lite tidigare hade varit så skit bra gött att förlänga underbara helgen med några timmar .....
Tack universum för allt kan nog inte känna mig lyckligare än vad jag gör just nu Woop woop love it !!!!

Hej min ängel du finns i mina tankar ofta jag har inte glömt dig och känner att du finns nära mig alltid tack min fina skydds ängel ha det bäst i himlen fina du din D

Inga kommentarer: