måndag 26 november 2012

Monday no fun day !!

Upp o hoppa dax att jobba vakna med the voice och lite kaffe på det och jag trodde aldrig att denna dagen skulle ta slut så sakta samtal med chefen det gick ju bra fast jag kan tycka att de har lite knasiga saker för sig skall nu lämna första dags intyg vid sjukdom så hur sjuk man är så skall man ta sig till Previa och då skall de avgöra om jag är sjuk eller inte skoj att tala om för läkaren vilken jäkla mensvärk jag har helt förlamad av smärta jaja bara bita i det sura äpplet är det väll  och tanken att ha maginfluensa och krypa ur sängen köra till stan say no more !!!!! Jag är taggad som bara den livet är snällt mot mig och tacksam till tusen är jag och imorgon till Mr P på lunch sen hitta till Lund på info möte ett nytt steg mot mitt nya liv Life is so good ... 
Räkningar betalda för denna månad och får säga för första gången på länge att det sved men jag har fina stuprör och nyklippta träd får nu vara sparsam fram till jul ..
Hej min ängel i himlen jag kan bara hoppas att du har det bra saknar dig emellanåt och är tacksam att du har funnits hälsa alla där uppe kram Delicia 

Inga kommentarer: