lördag 24 november 2012

Lovely Saturday !!!

Vaknade jätte tidigt men somnade i och för sig kl 9 igår kväll idag kommer min Prins skall laga lite lätt mat korvstroganof & ris och skall hinna städa lilla huset har ju inte plockat nu på en vecka härligt när det pirrar i magen fast man har träffats flera gånger jag gillar det skarpt en vän till mig skall oxå på date ikväll blir glad för hennes skull det är inte lätt att bli änka och kunna plocka ihop det trasiga livet för att sedan gå vidare med något helt nytt .... So go girl have fun <3 
Läste i morse att JR dog i sviterna av sin cancer så RIP Larry Hagman du har haft ett bra liv och fick minsann en ny lever efter du själv fördärvade din första och förlängde ditt liv med massor av år ..

Hej min Lars en vän på Facebook sa att det finns flera rum i hjärtat man kan älska flera personer det är så sant du har ett eget rum i mitt hjärta som är bara ditt och ingen kan ju uppnå det vi hade i ett halvt liv , jag har just öppnat en ny dör och förälskelse är en fantastiskt ögonblick jag njuter varje sekund jag får med denna vackra varelse tack för att du har funnits i mitt liv min fina ängel ha det bäst Delicia

Prince Charming 

Inga kommentarer: