tisdag 27 november 2012

Informations Möte !!!

Idag ringde kl 05.30 undrade varför ringer klockan så här tidigt stängde av och somnade om för att stänga av den igen kl 06.15 och komma på varför den ringde ja just de skulle ju börja jobba tidigare idag jaja som det kan bli jobbade halv dag idag skulle till Lund på informations möte innan op men innan det träffa fina Mr P en snabbis eller snabb visit kanske låter bättre jaja trevligt va det fina man som jag är så förälskad i härligt härligt en smula vackert måste jag säga älskar denna känsla som jag har ...........
OK mot Lund jisses vad de har byggt om hittade dit och till stationen parkerade bilen sen försöka hitta till Akademiska föreningen som jag hittade efter en liten promenad mer än två timmars information inpräntad i min lilla skalle och jag måste säga att jag kände mig jätte smal och att jag inte alls platsade in där men när läkaren sa att även den som är 150 lång och väger 80 kg är överviktig då tänkte jag tack gode gud jag har kommit till rätt plats och där emellan kollade jag mitt BMI på internet och ja jag har väldigt högt BMI och skall genom föra detta för min hälsa på väg hem körde lite vilse hamnade i Hörby liten omväg men men musiken var bra på radion och jag sjöng i bilen som bara den så vad gör ett par extra mil jag är hemma jag är lycklig och livet är så jäkla underbart Tack universum för lite medvind detta behöver jag tack, tack tack ....

Hej min Lars hahaha tänkte på dig när jag körde vilse det är ju därför du köpte en GPS som jag inte använde just idag  , jag har tagit detta beslutet jag vet att det är rätt beslut love you miss you take care up there D

Photo: Here I go

och detta är nu efter jag har gått ner lite hade 38 BMI innan 

Inga kommentarer: