torsdag 22 november 2012

Happy , happy !!

Vaknade innan klockan som inte är så ovanligt nu för tiden hopp i duschen jobba jobba dagen susade förbi och livet är så underbart att leva jag är så tacksam för varje sekund av lycka jag har efter så så mycket sorg i mitt hjärta som har funnits och så klart så har jag INTE glömt min älskade som inte fick leva vidare men han har det bra nu han plågas inte mer och kan andas och jag vet att min älskade ville att jag skulle må bra och det tog mig mycket sorg och tårar och terapi att komma dit jag är i mitt liv nu jag är en mycket lyckligt lottad kvinna tack Universum för allt vackert och bra i mitt /vårt liv .... Och imorgon när jag vaknar är det underbara Fredag följd av en lika underbar Lördag & Söndag och förhoppningsvis  1 eller 2 dagar med vackraste Mr P  woop woop !!!

Ha det bäst min ängel i himlen 

Inga kommentarer: