fredag 30 november 2012

FRIIIIIIIIIIIIDAY !!!!!!

Uppe med tuppen hoppa i duschen yey Fredag är här love this day lycklig som bara den och hoppas att denna dagen går snabbt och ja minsann det gör den komp efter fikat kan det bli mycket bättre lite galet att man skall längta varje vecka tills helgen men det gör jag varje vecka och nu är det xtra kul med helg när man längtar efter den vackra mannen skall dyka upp och han får mig att känna mig så otroligt levande efter ha varit i ide så väldigt länge hoppas att denna fina känslan är kvar i mitt liv ett tag så lätt man blir van att ha en annan person i sitt liv kärlek är minsann så otroligt vackert och alla borde uppleva det och uppskatta det så nu skickar jag massor av kärlek & ljus till ALLA !!!!!!!!
Sluta tidigt så skönt mot maxi handla lite tills helgen nu bara slappa , plocka och räkna ner tills finaste anländer imorgon tidigt hoppas jag sen blir det middag hos Silvia och hennes kille skall bli trevligt ..

My angel have a nice week end miss you love D

Inga kommentarer: