fredag 9 november 2012

Friday !!

Vaknade på toppen humör i morse och bestämde med Mr P att en träff skulle ske ikväll så fort det bestämdes då kände jag jag höll på att få en UVI och det har jag inte haft sen jag var 17 år minsann och så ont det gör och varför skulle jag få detta på just date night jag som har längtat en hel vecka att träffa denna vackra man fick en tid på VC 11.30 och japp det stämde antibiotika fick jag men bestämde att jag skulle försöka dricka bort det först och om det inte fungerar så har jag recept jag stannade hemma efter läkare besöket gick och la mig efter 2 panodil och en liter tranbärs jos , vaknade efter 3 timmar och trodde att jag hade försovit mig mådde lite bättre jag ligger här och bloggar och njuter av mitt liv trotts vissa bakterier i min blåsa , Mr P var nog ap trött han sover som en stock och jag kan bara titta på denna vackra varelsen och le . Tack Universum för att du har visat mig kärleken igen jag trodde aldrig att jag skulle kunna uppleva detta fina igen och jag njuter varje sekund och kan bara hoppas att det varar ett tag denna underbara känsla av kärlek .

Du är inte glömd min ängel love you 4 ever D

Inga kommentarer: