tisdag 6 november 2012

4 more years Mr Obama !!!

Jobba en stund sen tandläkaren med Joel och det märktes tydligt att han har gått ifrån lördags godis till måndag - söndags godis så ja borsta lite oftare och fluxa får kära Joel nu göra och gå tillbaka till lördags godis och kanske lite fredags mys ... Infattade nästan hela dagen fast jag var placerad på livs skönt jag trivs kanon där nere dagen försvann och jag jobbade över en halv timme med gött . Jag är så fruktansvärt lycklig Mr P har verkligen lyft min vardag och jag kan lätt bli beroende av hans närvaro men en dag i taget njut av tillvaron jag är en själv ständig kvinna och jag kan fixa detta yeh right !!! men jag njuter fullt av dessa underbara känslor som bubblar och kan bara säga Life is  Fucking Amazing !!!!!! So thank you Mr P 4 this wonderful feeling !!!! 

Ikväll är det bänkat framför tvn Twilight sen President val skall ta på mig min Obama t shirt och hoppas på rätt man vinner , jag har lagt bud på tradera på ett par underbara vackra rosa Dr Martens nu e det bara att hoppas . 

Hej min fina ängel hoppas att du har det underbart i himlen jag kan känna ibland hur kan jag vara så lycklig och glad för mitt liv fast du är inte i den men jag är hellre glad och lycklig än ledsen och deppig och jag tror att du kan hålla med på den punkten saknar dig din D

Inga kommentarer: