söndag 14 oktober 2012

Sunday Morning!

Fick telefon samtal inatt en st son i luren som hade druckit alldeles för mycket och bad om ursäkt hela tiden innan han kom i säng tvingade jag honom att dricka en bakis brus tablett och samtal tar vi när han har piggnat till sig och lillebror lovade att han aldrig skulle dricka sprit efter nattens syn vi får väll se om ett par år !!
Igår var jag på Date mycket trevlig kille kaffe och en promenad vi får se vad som händer ???? 
Idag skall jag fortsätta med tvätten sen kaffe hos Silvia och  vila inför en jobb vecka och bus helg med både Ladies Night Out och Party med vänner i Älmhult .. 

Hej min ängel saknar dig så , jag kunde inte i mina vildaste drömmar föreställa mig att du skulle dö och jag skulle sitta i denna sittsen när vi träffades men nu är jag här och lever mitt liv som skulle bli vårt det är ju nu vi skulle blomma en andra gång när barnen blev större och vi skulle då ha mer tid att rå om varandra och vi planerade det i minsta detalj så synd att denna jävla sjukdom skulle komma och störa våra planer . Jag lever jag mår bra jag skall leva vårt busiga liv ensam så gott jag kan och jag tänker ha kul hela vägen tack för att du har funnits i mitt liv i över 20 år love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: