torsdag 25 oktober 2012

Snart Heliga Helgen !!

Jag stutsar upp på morgonen redo för dagen på toppen humör hela dagen vimsig som en kärleks krank tonåring herre gud hur skall detta sluta jobbe dagen gick förbi ganska snabbt sjukhus , infattning sen sjukhus igen efter jobbet skall Zack och jag göra fint på graven det var jätte länge sen jag var där sist men nu minsann är det fint plockade bort ett par solcells lampor som har gjort sitt och tände lite ljus och vi hann innan det började regna skönt !! Och när jag kom hem var mina träd klippta och gräsmattan klippt så skönt och de kommer senare och gör gör fina rabatten och snygga fina stup rörs jobb , och betalt alla räkningar gott att ha det klart nu lite tv sen sova sen börja om dagen fast imorgon är det FREDAG !!!!!! say no more ......................

Hej min man tyckte du att det blev fint pyntat ?? Zack han berättade att han drömde om dig inatt vi satt innne och hörde hur det tutade ifrån en bil ute på gatan vi tittade ut genom fönstret och det var du som tutade i din Porsche och du sa till Zack kom Zacke vi skall övningsköra och det gjorde han med glädje tjohooo!!
ha det bäst finaste saknar dig din Delicia
Fin höst dag på kyrkogården ..

Inga kommentarer: