måndag 15 oktober 2012

Rainy Day !!

Vaknade tidigt idag gjorde samma som varje morgon för att inse att jag jobbade kväll lite synd jag hade behövt ett par timmars sömn till men men arbets dagen gick snabbt och så skönt ,Joel ringde ifrån skolan och sa att han hade migrän måste nog kolla upp detta snart med hans huvudvärk men han hade sovit till kl fem och mådde lite bättre när jag kom hem efter kl 18 . Tänkte försöka fixa lite spotify till mig själv ungarna har och det spelas ifrån alla sovrum och jag brukar lyssna vi You Tube det finns så mycket underbar musik som är bomull för själen ..
Börjar att bli kallt ute så frusen man kan bli och vintern har inte ens börjat , resten av denna kväll kommer att spenderas under täcket och kolla tv och mys pysa med min Affe ...

Hej min fina ängel när vi träffade Lisa Williams så sa hon att du kom till mig via musiken och vissa låtar är så mitt i prick och det är så härligt saknar dig min fina och önskar att det inte hade behövt bli så här men fortsätt skicka de passande låtar ha det bäst i himlen Love ya babe !!!

Inga kommentarer: