måndag 1 oktober 2012

Monday !!!

Hade jätte svårt att somna inatt vrål tråkigt när man vet att klockan ringer bara om ett par timmar när klockan ringde imorse då ville jag bara ringa och sjukanmäla mig och sova resten av dagen men nej tänkte jag i nästa sekund jag behöver alla pengar jag kan få , trött som attan sjukhus pack hela dagen jobbade över enhalv timme och imorgon skall vi till Malmö med skyddet och facket hel dag skall bli skoj .

Hannah har lurat in mig på en sida så att man kan spana grabbar som kan vara intressanta och hör och häpna jag chattar med en grann påg känner mig som en tonåring och tycker det hela är lite spännande och det är över 20 år sen jag var på en date vi får se var detta kan leda om inte en grann påg då blir det i alla fall en kopp kaffe .....

I dag är det 20 månader sen du dog 22 månader sen vi pratade med varandra och 26 månader sen vi sov bredvid varandra jag saknar dig varje dag och kommer alltid att älska dig och aldrig glömma dig din D 

Inga kommentarer: