måndag 22 oktober 2012

Intervju !!

Lite svårt att samla mina tankar idag efter helgens träff trodde nog inte att jag kunde ta nya steg vidare i livet och tänk vad lite träff med det andra könet kan få en levande igen hmmmm härlig känsla . Idag jobbade jag halv dag intervju med lokala tidningen kan inte hjälpa att tycka att det hela är skoj och hoppas att jag kan hjälpa andra människor genom sorgarbete vilket vi alla kommer att möta någon gång i livet och många kan oxå tycka att det är tabu att prata om och man kan gå vidare med livet fast man inte tror det när man är som djupast i depressionen jag är så tacksam att jag mår bättre och ser ljusare tider framför mig och tycker att livet på jorden är en rätt så ok plats fast du är inte i den längre.
Jag är en lyckligt lottad kvinna på jorden jag har haft den stora kärleken i 20 år av mitt liv sagt adjö och begravt och saknad  komma man nog känna  resten av sitt liv men jag har haft den stora kärleken .

Hej min ängel vår historia kommer än en gång hamna i tidningen och båda är vi hjältar du kämpade tappert för att överleva och jag som överlevde detta med sjuk man ungar , hus , begravning sorg och kan nu minnas den fina tiden som vi hade innan tack för att du har funnits din D 4 ever 

Inga kommentarer: