fredag 26 oktober 2012

Fredags Mys !!!

Uppe med tuppen och humöret på topp det är Fredag och jag bara älskar Fredagar  och idag skulle jag oxå möta den lokala tidningens fotograf och reporter på kyrkogården lite spännande skulle det bli jobba en stund innan de träffen med dem så fm gick vrål snabbt . Kallt var det på kyrkogården men fint var det och många bilder togs så det skall bli spännande att se det hela nästa vecka , så nu är det Fredags mys på hög nivå tvätt och städ på schemat imorgon har ju inte varit hemma på tre helger nästan och denna helg skall jag bara ta det lugnt ....

Hej min man kändes med hela själen att du var nöjd med dagen kände att du var så nöjd med din plats vi visade allt ditt pynt och förklarade bakgrunden till de olika sakerna din plats är olik de andra gravarna det syns att du är en saknad pappa , man ha en underbar Fredag i himlen min fina 

Inga kommentarer: