tisdag 16 oktober 2012

Bubblig !!!

Det är inte mycket som behövs för för att göra mig lycklig oftast bra musik på radion mina fina kollegor ett sms eller kanske ett mail med läckerheter , livet leker och jag gillar det som händer skarpt äntligen efter så så mycket sorg ser jag en ljusning och ser så fram emot vad livet har planerat för mig jag känner mig som en tonåring i själen eller är det en sen 40 års nojja skit samma jag är med på leken party , vänner och vackra män , mag operation , nya kläder , och massor av rajtan tajtan och jag kan bara säga HÄRLIGT !!!!!

Tack Universum för du givit mig styrka att gå vidare efter min älskade , tack för mitt lilla hus och vi får allt att gå runt <3 

Hej min ängel jag vet att du ser att jag har det bra och myser tack för dina tecken ha det bäst i himlen din D 4 ever 

Inga kommentarer: