söndag 21 oktober 2012

2 yrs ago 2 day !!

Hemma ifrån en härlig helg i Älmhult lite trevligt att komma tillbaka till lilla staden som jag lämnade när jag var 17 år tjej träff hos Maria som oxå har förlorat sin man sen Lotta & Annica mycket god mat vin och cider tårta och kaffe perfekt kväll på alla sätt och jag ler med hela ansiktet av en lyckat 24 timmar i lilla Älmhult <3<3
Och ser fram emot framtida träff med alla som ingick i denna helgen, så när jag kom hem somnade jag nästan direkt behöver ta igen lite skönhets sömn som jag har förlorat dessa dagar och sov minsann till kl tre ..
Photo: Vinet flödar!!

Idag för två år sen var vi Göteborg på utredning och lång tuff vecka med massor av provtagningar väntade vi förtvivlat på det stora svaret om de skulle försöka rädda Lars eller om han skulle sakta kvävas ihjäl och svaret blev en första placering på denna listan som är en stor ära att vara på men samtidigt otroligt skrämmande men har man inget val så är detta enda chans till överlevnad då tackar man stort för denna platsen och ber till Gud att han kommer att överleva väntan på två organ som gjorde väntan lite lång och mycket jobbig för alla runt om kring att se den man älskar kämpa förtvivlat att överleva . Idag är det oxå 2 år sen jag började blogga om vår resa helt otroligt vad tiden susar förbi , 2 extremt jobbiga år som nu är minnen både fina och jobbiga ........

Hejsan min Lars jag trodde aldrig att livet skulle gå vidare efter din död men det gör det jag har tagit nya steg och livet känns kanon jag kommer alltid att minnas dig med kärlek & glädje och kan bara vara tacksam för de åren jag har haft med dig love u D


Inga kommentarer: