fredag 28 september 2012

Wonderful Friday !!

Vaknade försent fast jag jobbar kväll glömde ju bort att Joel skall ju till skolan oxå men han kom nog inte så sen hoppade snabbt i duschen satte på lite kaffe och på med datorn för att idag släpps biljetterna till PINK min stora Idol hon och jag har varit igenom mycket tillsammans hahahaha !!! och efter att sidan la ner 2 ggr fick jag tag i 2 biljetter en vän ifrån jobbet och jag skall göra Stockholm osäker ett par dagar skall bli så vrål trevligt ... Började jobba 9:45 packade en vagn sen till infattningen och var där större delen av dagen , idag slutade 3 arbets kollegor jag önskar er lycka till i framtiden och tack så mycket för de goda kakorna alltid tråkigt att säga hejdå men se det som att en ny dörr som kommer att öppnas och ni kommer ju att hitta nya jobb och tjäna bättre än vad vi gör som är kvar !!!

Fick ett trevligt sms idag om att jag har vunnit en tävling och det är ju alltid skoj att vinna 2 biljetter till Ladies night out Tack för det 3 

My Babe !!
  

Hej min Lars ibland får jag lite dåligt samvete när jag tar olika steg att gå vidare med mitt liv jag vet att du är död och kommer inte hem igen och jag har inget annat val än att gå vidare och försöka leva utan dig och det är inte lätt alla gånger utan dig men jag har klarat av många svåra beslut utan dig , jag kommer alltid att älska dig min fina ha det bäst i himlen D

  

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Tittar in för att önska dig en skön helg. /Kramg