söndag 16 september 2012

Söndag !!



Så sista dagen på helgen här så mycket jag skulle göra och som vanligt blir inte det jag ville göra blev gjort har lite svårt att tänka mig att det är ren lathet kan man vara så förbannat lat varje dag jag gör betydligt mer än vad jag gjorde förra året tex för då var förlamad av sorg , jag vet inte huvud saken är att jag mår bättre i knoppen jag skall nog inte försöka analysera mig själv jag orkar inte hur mycket som helst så är det och energin kommer väll så småningom hoppas jag i alla fall . 
Jag skall sluta försöka trycka ner mig själv regel nr 1 jag gör så gott jag kan varje dag visa dagar mer och visa dagar mindre allt kommer inte att hända bums som psykologen sa det tog många år för dig att hamna där du är och det tar lika många år att komma ur en depression fast jag mår bra och då vill man att allt annat skall också falla på plats omedelbart .. Jag tackar universum för min och min familjs hälsa , tack för mitt fina lilla stökiga hus ge mig styrka att orka gå vidare utan min livskamrat och hjälp mig får mer och mer energi för varje dag som går förbi . Jag vill tacka för att detta traumatiska som har hänt oss har oxå givit mig nya vänner som väntar och har fått nya organ det ger mig så mycket glädje att kunna finnas där för dem Amen <3 
Hej min älskade underbara tack för att du har funnits i mitt liv och att du har givit mig de vertyg att gå vidare utan dig älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: