torsdag 20 september 2012

Serie Match !!





Så jadå var denna dagen slut plocka ,packa livs man kan lätt bli lite små irriterad vilket är fullkomlig onödigt jag vet att slösa min energi på men hade jag gjort som vissa då hade det minsann varit andra bullar med andra ord det är skillnad på folk o folk retar mig som attan men nu har jag sagt det Grrrrrrrrrrr!!!! dagens iland s problem .
Om ett par timmar skall vi till Vinslöv och det var minsann inte igår vi var där måste vara mer än ett år sen känns lite konstig men skall bli skoj och brottningen har varit saknad som attan Zack skall brottas och det skall bli toppen att se honom på mattan igen hoppas att det går bra det är över 1 år sen han tävlade sist och han behövde denna tiden att läka och samla sina krafter så håll tummarna på BK Ore ikväll .

Hej min Lars har varit lite låg ett tag vet inte varför var så glad ett tag men nu känns det som om jag har gått tillbaka ett steg i denna sorg process men det klart det kommer alltid finnas bra dagar och mindre bra dagar och hösten som är på väg med stora steg . Miss u my love Delicia






Inga kommentarer: