fredag 21 september 2012

Mys Fredag !!


Började dagen att upptäcka att kaffet var slut så det blev att åter använda sen dagen innan och ösa i det lilla bönor som fanns så kaffe inköptes efter jobbet , Igår när vi kom hem ifrån serie matchen så hade vår hon katt Zäta vällt ut hela burken med katt mat på golvet och så klart som mina mat galna katter är att de vräkte i sig vi kom hem och fick jaga bort dem och sopa upp det mesta och resten med damsugaren var lite rädd att deras magar skulle spricka så de fick ingen mat i morse och fick gå hela dagen så när jag kom hem var det vråååååål hungriga tokar. Brottning igår så härligt att vara tillbaka vi behövde denna paus och min Zack brottades så bra med tanke på att han har inte brottats på mycket mycket länge och nervös var jag minsann här får ni lite bilder som jag lånar ifrån BK Ores hemsida .. Jag vet att du var med igår min fina du drömde om att bli frisk så att du kunde följa med och titta på grabbarna när de brottades du fullkomligt älskade det saknar dig min Lars ha det bäst i himlen din D



.


















Inga kommentarer: