måndag 24 september 2012

Måndag trötta måndag !!

Glömde min sömn tbl igår kväll och det resulterade väldigt lite sömn inatt och väldigt mycket grubblande inte så skoj om man nu skall gå upp och jobba så jag trött som en gnu klarade jag av denna dagen , efter jobbet till djur affären köpa katt mat och fråga om min galna katt hona som har mat mani äter allt bröd , mat som är framme sin mat och Alfons mat antingen är hon deprimerad som resten av familjen och tröst äter eller kan det vara mask eller bara fått galna katt sjukan men jobbigt är det minsann fick en telefon nr till  katt psykologen ifrån djurmats affären  men får väll köpa mask tbl imorgon var det tänkt men så fort jag kom hem Zack sjuk jätte hög feber och vi inga tbl hemma fan fan hopp i bilen till apoteket köpa paracetamol och mask tbl inom kiosken köpa snus nu är kärringen helt slut och nu skall jag bara laga lite musli som har tagit slut ungarna tyckte att det var gott ..

Hej min fina Lars idag har jag verkligen haft hjärte sorg du är så saknad och tomheten inombords är grym men sen så jag en kollega som var hemskt ledsen och hade gråten i halsen och då kändes mina problem helt plötsliga små hon fick inte förlängt på jobbet och kommer att bli arbetslös från och med nästa vecka fy så jobbigt för henne och det klart jag kan inte jämföra ett jobb med förlusten av dig men då släppte jag mitt och det var skönt för att jag orkar inte vara ledsen längre ..... men jag hade gjort vad som helst att att få tillbaka dig ha det bäst i himlen min underbara din D



Inga kommentarer: