lördag 1 september 2012

Lördag !!!

Så ja sovmorgon så gott vaknade hann med lite nyheter och kaffe innan jag körde till stan måste hitta tights / stumpbyxor till denna tjocka kropp och fann ett par läckra rosa skall ju vara lite cool om jag skall till Lady GaGa konsert i Köpenhamn och på TGR hittade jag rosa öron hängen som lyser i mörker ja lite fräck undrar vilken hand väska jag skall ha Hmmmmm får tänka lite på det . Var och hämtade ut en pkt med massor av reflex som jag skall dela ut till mina arbets kollegor blir det över kan kanske barnens klass kompisar kan få Tack Social Styrelsen jag skall se till att alla i min närvaro får en reflex borde vara ute i det vackra vädret men känner att jag får ligga och dra lite hemskt trött och lyssna på sin kropp är viktigt nu vill inte hamna i en djup depression igen , min arbetsplats är på Liseberg men jag kännde att jag inte orkade eller hade råd men jag hoppas att de har vrål trevligt och att förfesten i morse kl 06:00 gick bra och innehöll mest kaffe men om jag känner rätt så gjorde det inte det hahahaha!!!

Köpte Expressen och ja en sida om facebook reklam har inte läst det ännu men har ju tänkt på det ofta hur  Fa... vet de att jag är tjock och ensam för att det består mest av dessa reklam .
Nej nu skall jag klämma ett avsnitt house och sen damsuga mitt lilla fina stökiga hus .

Hello my love up above miss you like crazy and wish you were here love you now and forever Delicia

Inga kommentarer: