måndag 3 september 2012

Home sweet Home !!


 


Köpenhamn mot parken lite spänning iför kvällen konsert följa folk mängden inga problem att hitta dit köpte en fin tröja ett minne vill jag ha och det visade sig under natten att många fler minnen skulle jag få in i Arenan köpte en pölse och läsk glömde ju äta idag hittade våra platser och väntar på Showen att starta kvällens förband The Darkness ha sett dessa killar ifrån UK på MTV och hört dem på radion ganska duktiga och när killen tog av sig på överkroppen kan jag bara säga WOW!!!!! jag är fortfarande stum klart killen ville visa sin vackra kropp det hade jag med gjort om jag hade en vacker kropp , GaGa var nästan 50 minuter för sent och där crashade våra rese planer ordinarie tid till konserten 20:30 - 22:30 planerar att lämna 22:15 sista tåg hem 22:40 allt planerat och hon kommer sent och just i det ögonblicket var början på en galen kväll / natt /morgon i Malmö propp full buss i Köpenhamn mot stationen hjälp ifrån lite Transvestiter hittade äntligen Central stationen efter en liten walk about hoppa på en ännu mer propp fullt tåg på väg mot slut destination Malmö diskuterade om att hyra en bil att ta oss vidare mot Hässleholm kanon bra ide´klubbat och klart traskar mot statoil som har öppet hela natten och hyrbilar lång promenad i denna farliga stad mot lilla luckan stöddig tös som pekar mot sin lilla skylt nej vi hyr inte ut bilar efter klockan 22 och vad var det för trams regel ??? och var skulle vi ta vägen resten av natten Mc donalds när tack gode gud har skav sår både här och där och vill inte gå en cm till beställa mat och dricka betala gick inte kortterminalen ner stängd så jag får tacka dem för maten fick gratis måltid . 

2 timmar fick vi sitta och vänta frusna , trötta och lite grann oroliga när det var bara mörka gäng medlemmar och vi i restaurangen  önskade vi alla att vi var hemma i våra trygga hem i våra sängar men det skulle dröja ett tag . Åsa gick ut till en taxi som hade en liten rast och bokade den till kl 04:00 äntligen mot Hässleholm gick tåget och och aldrig i hela mitt liv har en blöt kall cyckel sadel känns så skönt say no more !!!

Tack Åsa, Johanna, Sofie och Hannah för en kväll jag aldrig glömmer och allt detta hände pga Lady GaGa kom 50 minuter för sent BAD GAGA !!! 









  • Vad är det för jäkla trams att man inte får hyra bil efter kl 22 pga detta fick jag tillbringa natten i Sveriges farligaste stad Malmö jag kommer nog aldrig över detta trauman
     · 

      • Statoil Sverige Hej Delicia! Beklagar att du kände på det viset men stationerna har som rutin att inte lämna ut eller ta emot hyrbilar sent på kvällar och nätter. Varje station har egna öppettider för biluthyrning och dom finner du på vår hemsida under fliken Uthyrningsstationer. Ha en bra dag! //Yvonne


Inga kommentarer: