torsdag 6 september 2012

Happy Day !!

Jobba , jobba sjukhus hela dagen har lite ont i knäet då stannade jag i packen onda knän , höfter ja hela jag kan bara hoppas att det försvinner med min kilon kl blev äntligen 13 ringde till Landskrona och skulle åberopa vård garantin sa även till dem att jag kan till och med ta återbud nu minsann är detta på riktigt jag är så tacksam att mitt liv börjar gå åt rätt håll , och nu längtar jag bara att se mig i spegeln och säga SHIT VAD DU ÄR VACKER KVINNA !!!!!!!
Och kanske äntligen som är det viktigaste att älska sig själv längtar med stort L . Hungrig som attan doftar blomkål i hela huset och till det blir det kryddiga korvar / köttbullar hänga lite tvätt sen blir det tidig kväll denna kärring e trött .

Hej min Lars önskar att du var här jag vill bara skrika rätt ut av lycka om denna operation som kommer att göra mig till en friskare person , saknar att prata med dig min kära älskar dig som bara den din Delicia....

1 kommentar:

Gunilla Dahl sa...

Tittar in för att önska dig en trevlig helg! /Kram