torsdag 13 september 2012

Borta är bra men hemma är bäst !!

Vaknade av att ljuvliga Ludde gurglar av lycka när pappa Thomas busar med honom helt underbart vi har haft det så trevligt som attan i Stockholm som vanligt men det skall samtidigt bli väldigt skönt att komma hem pussa sina katter och sova i sin goa säng .Liten runda på stan så många fina affärer som jag ville gå in i men inte mycket pengar men lite skor på sko punkten fixade vi köp 3 betala för 2 passade min plånbok idag sen hittade Zack och jag fina saker till Julia som fyller år snart i min favorit affär jag tror att hon kommer att bli super glad <3 . Middag tacos innan vi gick tillbaka till stationen och förbereda oss på en lång resa hem 15.20 åkte vi och 20 .00 hemma nu är man trött efter en mini resa till huvudstaden

Inga kommentarer: