söndag 26 augusti 2012

Vilo dag !!





Söndag lite trött efter gårdagens bus men härlig musik , bra väder och glada människor och gott vin kom hem tidigare än förra året och inte alls så rund under fötterna ganska skönt faktist och därför mycket piggare idag men tänker inte göra speciellt mycket för det klämma en box med House kan jag nog tänka mig tvätta ett par maskiner och bara ta det lugnt ...

Blev väldigt ledsen att läsa att Elisabeth avled inatt hon kämpade länge mot denna hemska sjukdomen skickar kärlek & ljus till din familj de har en jobbig tid framför sig men du kommer att ta hand om dem ifrån ovan det är jag säker på .

Hej min man visst var det trevligt igår , jag önskar så att du fanns kvar hos oss fysiskt men är så nöjd med ditt andliga närvaro älskar dig för alltid min underbara det har varit en stor ära att vara din i 20 år ha det bäst i himlen din Delicia 

ute dass med lampa , tvål & vtn 

Inga kommentarer: