onsdag 22 augusti 2012

Veckans mitt!!



Redan Onsdag går snabbt denna veckan gött längtar till helgen efter jobbet till en vän som skall renskriva min blogg så att det kanske blir en bok av mina ångest fyllda , ledsna , frustrerande och några glada rader detta är en del av mitt läkande en egen terapi till tusen ..... Vi pratade och pratade om min Lars och mina små tecken och då ringer kyrkklockorna sen pratade vi om mys med att ha tända ljus då sa jag att jag vågar minsann inte ha tända ljus längre det började brinna hos syster på julafton och hemma hos oss ett par veckor senare sen minsann hörde vi syrenerna från en brandbil och åter igen fick Silvia rysningar jag kan bara säga härligt , underbart , vackert ..

Jag vill skicka massor av kärlek & ljus till 2 olika tjejer som jag följer de behöver böner blir så ledsen att livet skall vara så hård mot vissa , jag tänker på dem dagligen och de är i mina böner
http://joelisacadam.blogspot.se/  och http://livmordet.blogspot.se/


Man skall aldrig ta livet för givet man skall vara tacksam och inte bitter livet är för kort att slösa på att vara negativ .

Tack universum för min hälsa , mina familj  , mitt hus och mitt dålig betalda jobb ,  mina underbara vänner , min lilla bil och mina fina katter AMEN !!!

Hej min underbara man i himlen tack för att du har funnits och dina underbara små tecken jag bara älskar det och myser varje gång det sker älskar dig min underbara D


Inga kommentarer: