torsdag 9 augusti 2012

Torsdag !!

Japp brottning idag med har suttit klistrat vid tv och dator sen i söndags så duktiga de är fast domarna dömde lite galet idag är det Sofia Mattson & Jenny Fransson  så det blir inte mycket gjort idag heller men men jag har ju tagit semester för att se bland annat OS har fort farande mycket att göra innan hösten kommer på riktigt jag vet att detta måste göras och jag ber att jag får ork att fixa . Party med töserna imorgon e inte riktigt taggad men man har trevligt efter ett par drinkar det vet jag har inte pengar och vill hellre bara vara hemma men det är oxå ett steg ur deprissionen är att jag får tvinga mig själv att göra små saker ibland blir det mer och oftast blir det mindre och denna process går inte att skynda på de dagar energi finnes då får man göra mer och det har jag gjort . En maskin tvätt innan brottningen damsuga stöket sen bara njuta av damerna på mattan hoppas nu på fler medaljer till brottarna idag ......

Hej min Lars drömde om dig inatt vi var hemma hos min första chef som jag har haft i mitt liv skall kanske kolla upp vart han befinner sig och kolla om han kanske har ett jobb erbjudande ...saknar dig min man ha en bra dag i London för där är du väll idag puss & kram Delicia


Sofia

Jenny

Inga kommentarer: