torsdag 2 augusti 2012

Torsdag !!

Så ja ännu en vecka mot sitt slut och jag ligger kvar i min säng efter vår resa som fullkomligt tog slut på denna kärring , jag har hemskt mycket kvar att göra fast vi har gjort en del så borde jag fortsätta men nu efter vår resa till Göteborg har jag gjort av med lite mycket pengar och har nu minsann inte pengar att fortsätta med mina saker här hemma så då får jag tyvärr vänta med sån som kostar så är det antar jag . Igår skrev jag en CV sist jag gjorde det var när jag sökte jobb på Apoteket och nu gör jag det för att komma därifrån enda bra med mitt jobb är mina kolleger lönerna är skandal för ett sånt stort företag så nu är jag på väg att börja leta på nytt känns bra jag mår bättre efter allt som har hänt oss och nu är det dax att göra något bra för mig själv och min familj har nu nedräkning 6 månader kvar på min efterlevnads pension sen får jag klara mig på min ynkliga lön och det känns lite jobbigt . Så nu skall jag tänka positivt jag skall hitta en bättre betalande jobb , jag skall få denna mag operation för att leva ett friskare liv , Vi kommer att ha ett bra liv trott Lars inte längre finns i den och jag skall fortsätta renovera en sak i taget så kostar det inte så hemskt mycket , jag kan , jag skall klara detta Tack Universum för det jag har och ge mig kraft att fixa min mål !!!!!!!

Hej mitt hjärta saknar  dina motiverande ord du berömde mig varje dag och stötte mig i allt jag gjorde nu får jag sköta det själv och jag är inte lika duktig på att berömma mig själv , jag vet att jag skötte mig galant innan och efter din död och har gjort ett fantastiskt jobb fram till nu fast depression , sorg arbete och saknad . Jag är en enastående kvinna som är kapabel till vad jag vill i livet skall bara bestämma mig för det och göra det !!!! Tack för att du har funnits i mitt liv finaste Lars en stor ära har det varit att vara gift med dig och följa dig ända till döden älskar dig mer än ord kan beskrivas din Delicia

Frihet !!!

Inga kommentarer: