tisdag 28 augusti 2012

Tisdagen !!

Vaknade lite tidigare idag skönt att slippa stressa så plockade och packade lager påfyllnad hela dagen det var inte igår tänker så att det knakar hela dagarna det gillas inte har jag inte gjort på mycket mycket länge mina anti deppresiva har ju bromsat den biten så skönt att gå runt och inte bry sig om allt som retade mig innan börja komma till ytan igen vill INTE detta !!!!
Över tid idag skit oxå ville ju till stan efter jobbet pallar inte nu köra köpa mjöjk sen hoppa under täcket en stund innan kvälls maten skall lagas ärtsoppa önskas av Joel så det kan det bli snabbt o enkelt och minsann ganska gott .

En blogg / Facebook vän är på väg i Sahlgrenska sjukhuset hon fick det efterlängtade telefon samtal nu ber vi att lungorna är fina och passar Kärlek & Ljus till dig ...

Hej min Lars kan inte fatta att jag aldrig mer skall träffa dig du är så saknad

Inga kommentarer: