onsdag 8 augusti 2012

Snart slut på semestern =(

Vaknade tidigt ja måste börja vänja sig denna semester har bara tagit slut så snabbt och ångest att gå tillbaka till mitt jobb är stort underbetald arbetare fy fan måste göra något åt detta genast en smula negativ det har jag inte varit på ett tag men någon gång kan även jag fröken positiv vara bitter fitta , jag fick avslag idag från Tjockis kliniken i Landskrona det kanske har något med mitt humör att göra jag är världens bästa jojo bantare så är det jag har kämpat hela mitt vuxna liv med helvetet och visst har jag lyckats gå ner men hålla det nej , hade verkligen behövt hjälp jag orkar inte med detta så nu skall jag sura lite och sen lite till och är det mitt öde att ha denna operation så blir det av för nu skall jag ladda för tjej brottning på schemat och vill inte vara sur då ...

Hej min älskade underbara fan att du inte e här hade behövt din axel just nu och bara du vet hur din tjocka fru skall tröstas bara du har de rätta orden och du finns inte jaja vad gnäller jag för jag kan andas och har inga kända sjukdomar jag vet , jag saknar dig min Lars ingen att ventilera saker med är det värsta vi pratade alltid med varandra om allt och det är inte samma sak att prata med dig rakt ut ha det bäst i himlen min man din Delicia
Heja Henna !!

Inga kommentarer: