lördag 18 augusti 2012

Sjukstugan !!

Lille Joel har haft det jätte jobbigt sen jag kan hem igår hög feber , yrar , mardrömmar fattar inte varför han alltid får så jätte högt feber när han får feber och som tur är det inte så ofta vi har varit uppe halva natten duscha kall dusch badda pannan och ta tempen som har varit upp 39,9 men febernedsättande vågar inte veta hur högt det hade varit utan Ipren så nu känner jag mig som en trött och sliten småbarns föräldrar och min lille gosse sover gott bredvid mig och hoppas nu den värsta pärsen är förbi , Joppe var mest orolig att vara sjuk på sin födelsedag den 20/8 och just det var han förra året en en liten bit av sin xbox 360 tårta sen deckade av feber toppar hade han det på 12 års dagen så nu har vi 2 dagar på oss att vara kry tills sin 13 års dag <3
Hade tänkt att en tripp till soptippen idag måste kasta allt som vi har klippt ner i trädgården som har blivit ganska mycket har inte så mycket kvar att göra så duktiga har vi minsann varit måste jag säga en stol kvar att montera ihop , plana ut djungel projekt sen på med mark matta , fixa stuprören och måla resten av bon som Hannah har som uppgift ...

Hej min man kan inte riktigt fatta att du inte finns Joel sa till mig inatt det är så plågsamt att vi aldrig kommer att se pappa igen och jag kan bara hålla med min älskade unge kunde nog inte valt ett bättre ord " PLÅGSAMT " alla plågas vi fortfarande men har lärt oss att leva med plågan av att du inte finns hos oss längre älskar dig för alltid min vackra puss & kram din Delicia

Inga kommentarer: