söndag 12 augusti 2012

Sista semester dagen ..........................

Väntade länge på de stora barnen skulle komma hem Joel var hemma vid 22 tiden men Zack & Hannah var kvar och hade trevligt på festivalen så därför vaknade jag en aning sent på denna sista semester dagen . Vi har haft en underbar semester trotts vädret inte visat sin bästa sida mycket vila har det blivit många sena nätter mycket städ och röj inne och även ute de dagar det har varit fint väder massor av OS , fantastiska show med Dimestore Junkies & and the Wonderful Wille Nile <3 , Helsingborgs festivalen och träffa härliga Nicklas & Lena där vi åt middag i en park sen vidare till fantastiska Göteborg träff med finaste syster med familj och Liseberg och kramar på Sahlgrenskan så mysig semester har vi inte haft på länge och mycket nöjd kan jag bara vara ..

Jag har sökt en hel del jobb oxå tagit tag i detta jag har snackat om länge så nu sista semester dagen skall jag tillbringa ute och försöka plana ut det ojämna så att markmattan kan läggas och bark beställas så lite kan jag bocka av på min att göra listan det är lite tråkigt att uterummet står kvar på samma som förra året men det kommer en dag även att den blir färdig , jag tackar Universum för en lyckad semester tack för fina lilla huset på Svartmannagatan , och underbara ungar tack för att jag har ett jobb att gå till men behöver hjälp att hitta en annan . Kärlek & Ljus till alla underbara människor i mitt liv jag är en lyckligt lottad kvinna .

Hej min vackra man som bor i himlen snart är det födelse dag du och Joel fyller år , Joppe fyller 13 och du hade blivit 49 saknar dig min fina och önskar att livet var lättare för oss , tack för att du har funnits love you 4 ever din D

Inga kommentarer: