söndag 19 augusti 2012

Helt slut !!

Lunch !!


Jag pigg Joel hade vi ett litet tag igår sen minsann kom febern tillbaka senare på kvällen Ipren, kalldusch  , tvättlapp i pannan yrade min son igen fick nästan överdosera men febernedsättande fast jag är emot detta starkt vill inte ha fler trasiga levrar i denna familjen tack och åter igen när grabbarna blir krassliga då plågas de av minnen ifrån sin sjuka far Joel frågade gång på gång kan  jag dö av detta jag vill inte få blodförgiftning / feber och dö som pappa vid såna här händelser ser man vilken trauma barnen har gått igenom de har fått se mycket otäcka saker dessa år som sjukdomen som kvävde oss alla på så många sätt nu är sonen botad och ute och chillar med sina vänner han har legat i sängen och suttit i duschen i 2 dagar hoppas nu att det håller i sig stora dagen imorgon killen fyller 13 år och börjar 7 an min lille pojke är nu nästan en man men samtidigt min lille gosse ...


Snart skall jag in och laga lite gulasch soppa Joel önskade det innan han gick ut inte alls sugen på att ut och jobba i denna värmen klagar inte på något sätt men jag tror att vi tar det när det blir lite svalare så idag håller jag mig till tvätt och damsuga lite grann det syns tydligt vilka djur som bor i vårt hus kanske skulle vi raka de små busar har ju alltid velat ha naken katter . 


Min älskade så ofattbart att du inte finns kvar hos oss saknar dig ha det bäst i himlen din D



P.S läs gärna min väns blogg om dotterns resa till nya lungor
 
http://cfmamma.bloggplatsen.se/2012/08/19/8477294-sahlgrenska-here-we-come/


Inga kommentarer: