måndag 20 augusti 2012

Happy Birthday my sweet Boy´s

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Joel´s födelsedag prick tolvslaget fick han en födelsedags kram och det tråkiga är att de presenter som jag har beställt till Joppe i present har inte kommit på posten fast dessa var beställda för en månad sen grrrrr!! men men han verkar lycklig och till kvällsmat blev det bamse god man på Wok house och Sushi till Joel mmmmm vad gott nu ligger vi båda utan byxor och gottar oss framför tvn och Joel gasar ihjäl mig och Affe en lyckad födelsedag har det varit . Tänk att det är 13 år sen min lille gosse föddes och på hans pappas födelsedag oxå vilken present Lars han fick bättre kunde det inte bli <3 

Grattis Anton & Marie på bröllops dagen från oss puss & kram 

Hej min fina man hoppas att du har haft en go dag idag jag älskar dig min underbara och önskar att du var här Happy Birthday my love // Delicia

Inga kommentarer: